Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

Σμαράγδα Καρύδη: Έκανα τηλεόραση για να ζήσω μόνη μου

Μπορεί η Σμαράγδα Καρύδη στην αρχή της καριέρας της να μην ήθελε να ασχοληθεί με την τηλεόραση, ωστόσο το έκανε όταν ήθελε να βγάλει... περισσότερα χρήματα. «Δεν είμαι τρελή για να μη γνωρίζω ότι δεν μπορώ να πληρωθώ πια όπως πληρωνόμουν κάποτε. Φυσικά θα πέσει το κασέ μου και μπορεί να πέσει και πολύ. Αλλά τι θα γίνει; Δεν θα ξαναδουλέψω; Αυτά που ξέραμε πρέπει να τα ξεχάσουμε πια. Η αλήθεια είναι πως έχω πει πολλά «όχι», όχι μόνο επειδή δεν είμαι εργασιομανής , αλλά γιατί προσπαθούσα να μην κάνω το οτιδήποτε, με το ανάλογο κόστος. Ειδικά, τα πρώτα χρόνια δεν ήθελα με τίποτα να κάνω τηλεόραση , γιατί τη θεωρούσα κάτι πρόχειρο και φθηνό. Στην πορεία ανακάλυψα ότι έκανα λάθος, γιατί μου πρόσφερε πάρα πολλά. Δεν σου κρύβω, ότι την πρώτη μου τηλεοπτική δουλειά την έκανα επειδή δεν ήθελα να μένω άλλο με τους γονείς μου και χρειαζόμουν χρήματα για να συντηρώ ένα σπίτι μόνη μου».

gossip-tv.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου